«Η Νέα Δημοκρατία συνεχίζει μια παλαιοκομματική τακτική που είχε παραδοσιακά η συντηρητική παράταξη και η οποία θέλει τη χώρα να βαδίζει όχι με βάση ένα στρατηγικό σχέδιο αλλά με βάση την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων» τόνισε, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή Οι Αταίριαστοι» ο Χρήστος Σπίρτζης.
Ο τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ εξήγησε πως: «στον – ο Θεός να τον κάνει – αναπτυξιακό νόμο δεν είδαμε να προκρίνονται συγκεκριμένοι τομείς, όπως οι υποδομές για παράδειγμα, είδαμε φωτογραφίες συγκεκριμένων επιχειρηματιών και των δραστηριοτήτων τους» ενώ σχολίασε ότι: «Τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας έχουν μία νέα πάθηση, την αδωνίαση. Οταν σταματάει η επικοινωνιακή τακτική και υπάρχουν συγκεκριμένα επιχειρήματα, θυμούνται την προεκλογική ατζέντα και μετά συνεχίζουν, όπως έκαναν επί 4,5 χρόνια, να πετάνε τη λάσπη στον ανεμιστήρα».
Ο πρώην υπουργός Υποδομών σχολίασε, αναφερόμενος στην κατάσταση που βρήκε το 2015 η κυβέρνηση Τσίπρα στον τομέα των έργων ότι: «δεν γιορτάζουμε τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Αλέξη Τσίπρα, κάποιος έφτιαξε – επί δεκαετίες – τους εργολάβους και τις συσσωρευμένες απαιτήσεις τους. 1,5 δισ. ήταν οι διεκδικήσεις στους αυτοκινητόδρομους, 1,1 δισ. ήταν οι διεκδικήσεις των εργολάβων στο Μετρό της Θεσσαλονίκης για το 30% του έργου. Όλα τα έργα ήταν κολλημένα και πάνω από δεκαετία ταλαιπωρούσαν ολόκληρη τη χώρα».
Κάνοντας κριτική στα ως τώρα πεπραγμένα της κυβέρνησης Μητσοτάκη στις Υποδομές ανέφερε με νόημα πως: «το Μετρό της Θεσσαλονίκης σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που είχε συμφωνηθεί θα ήταν έτοιμο για χρήση στο τέλος του 2020. Τι έκανε η Νέα Δημοκρατία; Χωρίς καμία εισήγηση είτε από το Αττικό Μετρό, είτε από την Αρχαιολογική Υπηρεσία, είτε από τον εργολάβο, πάει ο πρωθυπουργός στην ΔΕΘ και ανακοινώνει ότι το έργο πάει 2,5 χρόνια πίσω γιατί συνδέει το σύνολο του έργου με το σταθμό Βενιζέλου. Και τώρα ο εργολάβος λέει ότι το Μετρό θα είναι έτοιμο σε πέντε χρόνια. Παράλληλα, δεν λένε πια κουβέντα για τις σιδηροδρομικές υποδομές, ακυρώνουν το έργο του Εμπορευματικού Κέντρου Θεσσαλονίκης και το ίδιο κάνουν με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, με την Πατρών-Πύργου και άλλα έργα σε όλη τη χώρα».
Ο βουλευτής Ανατολικής Αττικής τόνισε, επίσης, πως: «οι κυβιστήσεις της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι συνεχείς: Μεγάλη κυβίστηση στο ζήτημα της συμφωνίας των Πρεσπών, κυβίστηση στον ΟΗΕ για την τραγωδία στο Μάτι και η μεγαλύτερη κυβίστηση από όλες είναι στο μεταναστευτικό που ανακάλυψαν ότι είναι γεωπολιτικό θέμα» ενώ έκρινε πως είναι πολύ σοβαρό θέμα αυτό που έγινε χθες στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όπου «καταδικάστηκε η μη έναρξη των ενταξιακών διαδικασιών για τη Βόρεια Μακεδονία, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στήριξε τη Συμφωνία των Πρεσπών και οι ευρωβουλευτές της ΝΔ αποχώρησαν από τη ψηφοφορία».