Η κυβέρνηση της ανασφάλειας παρουσίασε το δήθεν Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, όπως πριν λίγες ημέρες παρουσίασε το δήθεν Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Δημοσίων Υπαίθριων Συναθροίσεων.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, απολύτως υπεύθυνη και για την οδική ανασφάλεια, μέχρι σήμερα:
1) Ακύρωσε το νόμο για το νέο τρόπο έκδοσης αδειών οδήγησης, για να ικανοποιήσει τα κυκλώματα ώστε αυτά να συνεχίζουν να δρουν ανενόχλητα και να δίνουν άδειες έναντι αντιτίμου σε μη ικανούς οδηγούς,
2) δεν υλοποίησε την ένταξη του μαθήματος οδικής ασφαλείας στα σχολεία, παρότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε φτιάξει σχολική ύλη για όλες τις τάξεις του δημοτικού, βιβλία, ηλεκτρονικές διαδικτυακές βάσεις και προγράμματα κατάρτισης των καθηγητών, ηλεκτρονικά διαδικτυακά προγράμματα και ηλεκτρονικά παιχνίδια για τους μαθητές καθώς και πιλοτικό πρόγραμμα ένταξης του μαθήματος Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας σε 100 δημοτικά σχολεία,
3) κόλλησε τα έργα οδικής ασφάλειας,
4) κόλλησε και ακύρωσε τα οδικά έργα,
5) παρά τις κατ’ εξαίρεση προσλήψεις στην ΕΛΑΣ, δεν ενίσχυσε την Τροχαία ούτε σε ανθρώπινο δυναμικό ούτε σε υλικοτεχνική υποδομή.
Σήμερα ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε το δήθεν σχέδιο οδικής ασφαλείας για να μας πει τι δεν έκανε δυο χρόνια, τι προγραμματισμένο σταμάτησε και πώς περιέθαλψε κυκλώματα παραβατικότητας.
Η κυβέρνηση της επιτελικής ανασφάλειας συνεχίζει το καταστροφικό της έργο.
Nίκος Παππάς – τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ,
Χρήστος Σπίρτζης – τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ