Ο απολογισμός του έργου 10 μηνών της Νέας Δημοκρατίας τελικά περιλαμβάνει μόνο ακυρώσεις διαγωνισμών και συμβάσεων επισήμανε Στο Κόκκινο ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης.
Mιλώντας στον Στάθη Σχινά, ο Τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ εξήγησε ότι το σχέδιο της ΝΔ για τις υποδομές φάνηκε με όσα κάνει στο Μετρό της Θεσσαλονίκης και την επιδίωξη της τώρα να το ιδιωτικοποιήσει ενώ αντίστοιχα σκανδαλώδης ήταν και η διαχείριση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Και για όλα αυτά η ΝΔ έχει σχέδιο και η εξαγγελία της ιδιωτικοποίησης του Μετρό είναι χαρακτηριστική εξήγησε κ. Σπίρτζης που τόνισε ότι υπογράφει ότι με ΝΔ το Μετρό στη Θεσσαλονίκη δεν θα γίνει ποτέ με τις τεχνικές λύσεις που ακολουθούν.
Την ώρα που στην Ευρώπη λόγω των επιπτώσεων του κορονοϊού νεοφιλελεύθεροι δογματισμοί ακυρώνονται – από τις ίδιες νεοφιλελεύθερες δυνάμεις οι οποίες τις επέβαλαν στην Ευρώπη – και βλέπουμε να κρατικοποιούνται μεγάλες εταιρίες σε στρατηγικούς τομείς όπως αυτός των μεταφορών στη χώρα δυστυχώς η ΝΔ δεν εγκαταλείπει αυτό το μοντέλο εξήγησε ο κ. Σπίρτζης και προετοιμάζει νέες αιτίες κακής λειτουργίας.
Όλος αυτός ο σχεδιασμός δείχνει την κουτοπονηριά της ΝΔ που δεν είχε το πολιτικό θάρρος να βγει και να πει ότι σκέφτονται την ιδιωτικοποίηση του Μετρό. Ο κ. Σπίρτζης εξήγησε ότι οι εργολάβοι από τη χρονική καθυστέρηση του έργου θα διεκδικήσουν δεκάδες εκατομμύρια.
Αυτά που παρακολουθούμε είναι τρελά και δεν αντέχουν καμιά κριτική σχολίασε ο κ. Σπίρτζης ο οποίο ανέφερε ποιοι διαγωνισμοί ή συμβάσεις που είχαν αρχίσει επί ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με έργα πάγωσαν ή ακυρώθηκαν όπως αυτοί για τον Βόρειο Οδικό Άξονας Κρήτης, τον οδικό άξονα Πατρών – Πύργου, η υπογειοποίηση του σιδηροδρόμου στην Πάτρα, η παράκαμψη της Χαλκίδας κ.ά. που είχαν εγκεκριμένη χρηματοδότηση.
H ΝΔ νομίζει ότι είμαστε στο 1960 και μπορεί να χειρίζεται τον χώρο των δημόσιων έργων, σημείωσε ο Χρήστος Σπίρτζης.