“Το πραγματικό σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας δεν είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, αλλά ένας δρόμος με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση χωρίς διαχωριστική νησίδα”.
Αυτό τόνισε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη του στο Ράδιο Κρήτη και τη Ρένα Σημειαντωνάκη, ο πρώην Υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ζητώντας από τη Νέα Δημοκρατία να απαντήσει με βάση ποιες μετρήσεις και ποιες μελέτες μπορεί να μιλά για έναν σύγχρονο οδικό άξονα στην Κρήτη.
Ο πρώην υπουργός Μεταφορών, απάντησε στις χθεσινές δηλώσεις του υφυπουργού Γιάννη Κεφαλογιάννη στο Ράδιο Κρήτη και οι οποίες προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων!
Όπως τόνισε ο κ. Σπίρτζης, «είναι να γελάει κανείς με την όλη επιχειρηματολογία της Νέας Δημοκρατίας και να λυπάται για τον σχεδιασμό της κυβέρνησης», ενώ παράλληλα έκανε σαφές πως όλα εκείνα που υποστηρίζει το Υπουργείο Υποδομών ότι είναι «σκίτσα» είναι οι βασικές προϋποθέσεις που θέτουν η νομοθεσία, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και οι Ευρωπαϊκές Τράπεζες προκειμένου να προχωρήσει ένα δημόσιο έργο.
Ο Χρήστος Σπίρτζης κατηγόρησε τη διοίκηση του Υπουργείου για πλήρη άγνοια επί των διαδικασιών, υποστηρίζοντας ότι ο ίδιος ως Υπουργός, από το 2015 προχώρησε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να φέρει σε ωριμότητα το έργο, αλλά και για να διευθετήσει όσα ζητήματα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια.
«Φέραμε σε μία πάρα πολύ μεγάλη ωριμότητα για να ξεκινήσουν οι διαγωνισμοί» τόνισε ο κ. Σπίρτζης προσθέτοντας ότι «αν γίνει έργο με έναν διαγωνισμό να με πάρετε να μου το πείτε, εκτός κι αν η Νέα Δημοκρατία δεν σχεδιάζει αυτοκινητόδρομο, αλλά σχεδιάζει μόνο κάποιες βελτιώσεις στο υφιστάμενο δίκτυο».
Ο πρώην Υπουργός διευκρίνισε ότι επί των ημερών του ολοκληρώθηκαν οι σχετικές μετρήσεις, τα μοντέλα σε σχέση με το μεταφορικό βάρος που υπάρχει στον Βόρειο Οδικό Άξονα και είχαν δρομολογηθεί τρεις διαφορετικές λύσεις.