«Την τελευταία τετραετία έγιναν άλματα στις υποδομές και τις μεταφορές», δήλωσε ο υποψήφιος βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Χρήστος Σπίρτζης στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 98,9.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε ειδικά στα μεγάλα έργα του σιδηροδρόμου επισημαίνοντας ότι «διαμορφώνουν ένα πλαίσιο, το οποίο αναβαθμίζει στρατηγικά τη χώρα και τη βάζει στο διεθνή χάρτη των μεταφορών». Ενώ στη συνέχεια συμπλήρωσε, ότι τα συγκεκριμένα έργα «δεν γίνονταν για δεκαετίες».
Αναφερόμενος, ειδικά στο Εμπορευματικό Κέντρο Θριάσιου Πεδίου, ο υπουργός υπογράμμισε τον θετικό αντίκτυπο στις διεθνείς αγορές, αφού όπως είπε μειώνει κατά πολύ τη διαδρομή και το χρόνο μεταφοράς των εμπορευμάτων από το Λιμάνι του Πειραιά προς την Κεντρική Ευρώπη, αλλά και το θετικό αντίκτυπο για την περιοχή του Θριασίου που μπορεί να φιλοξενήσει δραστηριότητες που συνδέονται με τη λειτουργία του Εμπορευματικού Κέντρου.
Στην αναφορά του για το θέμα της αύξησης των διοδίων της Αττικής Οδού και την αντίδραση της κυβέρνησης με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι αυτή « απαγορεύει τις αυξήσεις, μέχρι η Αττική Οδός να φέρει τα στοιχεία με τα οποία θα τεκμηριώνονται αυτές οι αυξήσεις μετά από 13 χρόνια, να ελεγχθούν και να εκδοθεί Υπουργική Απόφαση, η οποία θα καθορίζει την ακριβή ημερομηνία που θα επιστρέψει η Αττική Οδός στο Ελληνικό Δημόσιο».
Παράλληλα, ο Χρήστος Σπίρτζης τάχθηκε υπέρ της διενέργειας νέου διαγωνισμού, απορρίπτοντας κάθε ενδεχόμενο επέκτασης της υπάρχουσας σύμβασης, τους όρους της οποίας χαρακτήρισε ως δυσμενείς: «Δεν είναι στην πλευρά της προστασίας του Δημοσίου συμφέροντος η επέκταση της σύμβασης», τόνισε με νόημα.
Ο υπουργός τόνισε ότι στον νέο διαγωνισμό θα πρέπει να υπάρξει πρόβλεψη των επεκτάσεων με ιεράρχηση στη σιδηροδρομική επέκταση για το Λιμάνι του Λαυρίου, τη σιδηροδρομική και οδική επέκταση προς το λιμάνι της Ραφήνας, τη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Αττική Οδό, την επέκταση στις Δυτικές συνοικίες και τη σύνδεση της Λεωφόρου Κατεχάκη με τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Ακόμα, ο υποψήφιος βουλευτής Ανατολικής Αττικής με τον ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία, έκανε λόγο για απαράδεκτη τακτική και στάση από την πλευρά της Αττικής Οδού, η οποία όπως είπε μετά από 13 χρόνια, μονομερώς και εν μέσω προεκλογικής περιόδου αποφάσισε να προχωρήσει σε αυξήσεις των διοδίων.
Ερωτώμενος για την προκήρυξη του διαγωνισμού για την παραχώρηση του 30% του Διεθνούς Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», αφού ξεκαθάρισε ότι πρόκειται για μνημονιακή δέσμευση, ο κ. Σπίρτζης εξέφρασε ευθέως την προσωπική αντίθεσή του, λέγοντας χαρακτηριστικά «δεν θεωρώ συμφέρον να παραχωρηθεί το 30% του αεροδρομίου».
Σε ερώτημα σε σχέση με το διακύβευμα των επερχόμενων εθνικών εκλογών ο υπουργός, ξεκαθάρισε ότι οι επιλογές και τα διλήμματα για τους πολίτες είναι ξεκάθαρα και διακριτά. «Πιστεύω ότι η δική μας εκδοχή, φέρνει τη χώρα σε μια τελείως διαφορετική λογική και πολιτικές που δεν θα την ξαναφέρουν στις δυσάρεστες καταστάσεις των μνημονίων και της οικονομικής ύφεσης, αλλά θα επιτρέψουν στη χώρα να σταθεί στα δικά της πόδια, με ανάπτυξη, παραγωγή πλούτου και όχι ευκαιριακές επενδύσεις», είπε ο κ. Σπίρτζης.
Επιπλέον, ο υπουργός Μεταφορών- Υποδομών ξεκαθάρισε ότι την τελευταία τετραετία, διαμορφώθηκε ένα καθαρό τοπίο που διευκολύνει την προσέλκυση επενδύσεων, μέσω μεγάλων βημάτων σε ζητήματα που λίμναζαν για περισσότερο από 30 χρόνια, όπως η κατάρτιση του κτηματολογίου, η ανάρτηση των δασικών χαρτών και νέες διαδικασίες σε σειρά θεμάτων που αφορούν τον πολεοδομικό και χωροταξικό σχεδιασμό.
Τέλος, ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στην Ανατολική Αττική τόνισε χαρακτηριστικά πως πρόκειται για «μια περιοχή που πάσχει δεκαετίες από αυτά τα προβλήματα και πρέπει να υπάρξουν και το όραμα και το σχέδιο, αλλά και οι άνθρωποι για να την πάνε μπροστά».