Ο υποψήφιος βουλευτής Ανατολικής Αττικής, Xρήστος Σπίρτζης κατά τη διάρκεια συνέντευξης του Στο Κόκκινο, επεσήμανε ότι η συγκεκριμένη εκλογική περιφέρεια είναι μια περιοχή με μεγάλο κοινωνικό εύρος, η οποία παρουσιάζει ανισότητες μεταξύ των περιοχών που την αποτελούν.
Στη συνέχεια ο υπουργός έκανε αναφορά στα πολεοδομικά και χωροταξικά προβλήματα, αλλά και στο ζήτημα έκλειψης υποδομών που αντιμετωπίζει η περιοχή, επισημαίνοντας ότι: «αυτά είναι προβλήματα που όλα αυτά τα χρόνια δεν έχουν λυθεί ή δεν έχουν σκύψει κάποιοι να τα λύσουν, πρέπει να αποτελέσουν πρώτη προτεραιότητα».
Ο Χρήστος Σπίρτζης τόνισε ότι παρά τα προβλήματα, η Ανατολική Αττική διαθέτει σπάνιους ανθρώπους και σπάνιες ομορφιές τόσο στην πολιτιστική κληρονομιά, όσο και στο φυσικό περιβάλλον: «Είναι πρόκληση αυτή η Περιφέρεια σε ο,τι αφορά το σχέδιο που πρέπει να υπάρξει, προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα ζωής των κατοίκων της και του Λεκανοπεδίου γενικότερα».
Παράλληλα, σημείωσε ότι η Αττική έχει ανάγκη έργα που αναβαθμίζουν και τη χώρα, αλλά και την ίδια την Περιφέρεια Αττικής.
Πιο συγκεκριμένα κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε στην επέκταση της Αττικής οδού και του σιδηροδρόμου προς Λαύριο και Ραφήνα, στη σύνδεση της Λεωφόρου Κύμης με την Εθνική Οδό, στην επέκταση της Αττικής Οδού στις Δυτικές Συνοικίες.
Ο υπουργός υπογράμμισε ότι «πρόκειται για έργα πνοής για το Λεκανοπέδιο. Πρόκειται για έργα τα οποία εξυπηρετούν κοινωνικές ανάγκες, εκατομμύρια ανθρώπους και πολύ βασικές υποδομές, αλλά και αναβαθμίζουν τα λιμάνια του Λαυρίου και της Ραφήνας και αποσυμφορίζουν την κίνηση στο Λιμάνι του Πειραιά».
«Δυναμική αντίδραση απέναντι στην πρόκληση της Αττικής Οδού»
Την αντίδραση της κυβέρνησης απέναντι στην μονομερή απόφαση της Αττικής Οδού για αυξήσεις στις τιμές των διοδίων, προανήγγειλε ο Χρήστος Σπίρτζης.
Σημείωσε πως πίσω από την ενέργεια της Αττικής Οδού και των μετόχων της, υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική στόχευση επισημαίνοντας χαρακτηριστικά οτι :«όταν μετά από 13 χρόνια, κάποιοι μέσα στην προεκλογική περίοδο κάνουν αύξηση στις τιμές των διοδίων, επειδή έχουν μια αποικιοκρατική σύμβαση και χωρίς να έχει ειδοποιηθεί κανείς στο Υπουργείο και φυσικά η πολιτική ηγεσία του είναι σαφές ότι υπάρχει πολιτική στόχευση»
.
Σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός, η Αττική Οδός κατέθεσε ένα έγγραφο στο πρωτόκολλο του Υπουργείου το μεσημέρι της Παρασκευής, πριν από τριήμερο και μετά από δέκα λεπτά αυτό δημοσιοποιήθηκε.
«Η πολιτεία θα αντιδράσει είναι σίγουρο», τόνισε χαρακτηριστικά στη συνέχεια ο κ. Σπίρτζης και τόνισε πως «δεν μπορεί να αντιδράσει μέσω της σύμβασης που υπάρχει, μπορεί όμως να αντιδράσει στο επίπεδο που αφορά το γεγονός οτι η Αττική Οδός δεν έχει δείξει τους λόγους τα στοιχεία ,το μοντέλο, που όπως ισχυρίζεται δεν έχει γίνει απόσβεση του κεφαλαίου».
«Η Νέα Δημοκρατία δεν έχει σχέδιο για τις υποδομές»
Αναφερόμενος στο πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας, σε ο,τι αφορά τις υποδομές, ο υπουργός υπογράμμισε πως η παράταξη της Αξιωματικής αντιπολίτευσης «δεν έχει σχέδιο για τις υποδομές». «Δεν έχει ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο υποδομών που εξυπηρετεί τη χώρα», συμπλήρωσε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε στη συνέχεια ότι «η Νέα Δημοκρατία, μένει προσηλωμένη στην αρχή που είχε και στο παρελθόν, να γίνονται υποδομές που δεν εξυπηρετούν τη χώρα, τις κοινωνικές ανάγκες και τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις, αλλά έχει μια λίστα έργων με συγκεκριμένη κατεύθυνση ως προς το ποιόν εξυπηρετούν».
Επεσήμανε δε, οτι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σε εκ διαμέτρου αντίθετη κατεύθυνση με τη Νέα Δημοκρατία, αναφέροντας χαρακτηριστικά την έγκριση του Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Υποδομών. Σχέδιο, το οποίο όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, «θέτει συγκεκριμένους στόχους, έχει συγκεκριμένους δείκτες, μηχανισμούς παρακολούθησης και ορόσημο μέχρι το 2037».