Η δήλωση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη στην εφημερίδα Το ΧΩΝΙ.
Το 2015 η κατάσταση στα έργα υποδομών ήταν δραματική.
Τα έργα ήταν σταματημένα, με δισεκατομμύρια διεκδικήσεων, χωρίς αδειοδοτήσεις, απαλλοτριώσεις και πλήθος τεχνικών, νομικών και διαδικαστικών εμπλοκών.
Το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης ήταν το δυσκολότερο έργο για την επίλυση των προβλημάτων και την επανεκκίνηση του. Ένα έργο ανέκδοτο, που ταλαιπωρούσε για πολλά χρόνια την καθημερινότητα των πολιτών, την αγορά της Θεσσαλονίκης, το αστικό περιβάλλον και είχε διαιρέσει την πόλη.
Το έργο της κύριας γραμμής, με σύμβαση ύψους 900 εκατομμυρίων, είχε σταματήσει εντελώς για πάνω από τέσσερα χρόνια, το ποσοστό υλοποίησης του βρίσκονταν στο 30% και οι διεκδικήσεις της κατασκευαστικής κοινοπραξίας για το 30% του έργου ανέρχονταν σε ένα (1) δισεκατομμύριο εκατό πενήντα (150) εκατομμυρίων ευρώ.
Σήμερα το έργο «ανέκδοτο» ολοκληρώνεται μαζί με την επέκταση προς Καλαμαριά, οι δρόμοι παραδίδονται σταδιακά μετά από 12 χρόνια λαμαρίνας, δίνοντας στην πόλη σημαντικά μνημεία της πολιτιστικής μας κληρονομιάς και μια άλλη προοπτική για την Θεσσαλονίκη και την ποιότητα ζωής.
Σήμερα η κυβέρνηση, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και η Θεσσαλονίκη αναζητούν την επέκταση του έργου προς τις δυτικές συνοικίες και το αεροδρόμιο, στη θέση της ασχήμιας και των προβλημάτων του χθες. Στο πρώτο εξάμηνο του 2018 ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες στους σταθμούς της Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Η ίδια μάχη δίνεται και στην Αθήνα όπου μέσα στο 2018 εκκινεί η κατασκευή της πρώτης φάσης της γραμμής 4 που μαζί με τις επεκτάσεις που θα γίνουν, θα δώσει ένα πλήρες δίκτυο για το Μετρό στην Αθήνα. Οι γειτονιές της Δυτικής Αθήνας και της Δυτικής Θεσσαλονίκης υπήρξαν εγκαταλειμμένες από τις κυβερνήσεις του παλαιοκομματισμού
Παράλληλα προχωρά με εντατικούς ρυθμούς η επέκταση της Γραμμής 3 στον Πειραιά και τα σιδηροδρομικά έργα σε όλη τη χώρα.
Θα ήταν πραγματικά χρήσιμο όποια στιγμή μπορέσει κάποιο στέλεχος του παλαιοκομματισμού να συγκρίνουμε τις εικόνες και την πραγματική κατάσταση σε όλα τα έργα και προφανώς στο ΜΕΤΡΟ, για να συμπεράνουμε όλοι το χθες της θλίψης, της απραξίας και της κατασπατάλησης πόρων και το σήμερα και το αύριο της ελπίδας, της δίκαιης ανάπτυξης και των κοινωνικών υποδομών, που ενέπνευσε ο Αλέξης Τσίπρας στη χώρα.