Όταν αναδεικνύουμε τις πολιτικές που εξυπηρετούσαν συγκεκριμένα συμφέροντα, μειώνουμε εκατοντάδες εκατομμύρια τις αποζημιώσεις των συμβάσεων που κληρονομήσαμε, δείχνουμε τις γκρίζες ζώνες και αποδομούμε τους μηχανισμούς πλουτισμού συγκεκριμένων συμφερόντων της ΝΔ, είναι αναμενόμενες οι επιθέσεις.
Είμαι περήφανος που συμβάλλω στη διαμόρφωση μιας ριζοσπαστικής προοδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης μας και περισσότερο που ανήκω στους στοχοποιημένους από την αντιπολίτευση και από συγκεκριμένα συμφέροντα.
Να είναι καλά οι άνθρωποι και να συνεχίσουν να μας στοχοποιούν… Αποτελεί επιβεβαίωση ότι κάνουμε σωστά τη δουλειά μας.
Αν η «ψαλίδα» αυτή κλείνει, όπως λένε, τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο κόσμος έχει αντιληφθεί τη μεγάλη προσπάθεια του Πρωθυπουργού για παραγωγική ανασυγκρότηση, κοινωνική δικαιοσύνη και παγκόσμια καθιέρωση της χώρας.
Μήπως ο λαός από τον Ιανουάριο του 2015 έχει δείξει εμπιστοσύνη στον Αλέξη Τσίπρα και εξακολουθεί; Μήπως εκτίμησε το γεγονός ότι Πρωθυπουργός δεν τον κορόιδεψε, αλλά πήγε άμεσα σε εκλογές, προκειμένου να εγκρίνει ο λαός τη συμφωνία εξόδου από την κρίση; Μήπως αναγνωρίζει τις προσπάθειες για φιλολαϊκή πολιτική και ρήξη με τα συμφέροντα;
Μήπως ο λαός μας φοβάται την επιστροφή του εφιάλτη του νεοφιλελευθερισμού, των απολύσεων, της ευνοιοκρατίας και της εξυπηρέτησης συμφερόντων;
Το υπό κατάρτιση νομοσχέδιο για τις εταιρείες μεσιτείας ταξί έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων. Τι απαντάτε στους επικριτές σας;
Το νομοσχέδιο ολοκληρώνεται. Όπως έχουμε ανακοινώσει, θα κληθούν όλοι να καταθέσουν τις προτάσεις τους και δεν έχει να κάνει με το κλείσιμο ή το άνοιγμα κανενός επαγγέλματος.
Πραγματικά έχουν ειπωθεί πολλά που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Η αλήθεια είναι ότι στελέχη της ΝΔ επιχείρησαν, αντί να εξυγιάνουν τον χώρο των ταξί, να δημιουργήσουν «γκρίζες ζώνες», δραστηριότητες που δε μπορούν να ελεγχθούν για την τήρηση του ευρωπαϊκού θεσμικού πλαισίου, τις συναλλαγές, αλλά ακόμη και για τους μετόχους τους, την έδρα κ.α.
Δεν είναι τυχαίο ότι σε προηγούμενο χρόνο διακεκριμένα στελέχη της ΝΔ υπερασπίστηκαν την Uber. Όταν ευρωπαϊκές χώρες σταματούν τη δραστηριότητα της, η ΝΔ υποστηρίζει ότι επιχειρούμε να κλείσουμε τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, ότι είμαστε ενάντια στις νέες τεχνολογίες και εκπροσωπούμε τις συντεχνίες.
Τις επόμενες ημέρες θα αποκαλυφθούν πολλά… Το σίγουρο είναι ότι δεν απαγορεύεται καμία ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Αυτό που θα θεσμοθετηθεί είναι κανόνες και αξιόπιστοι μηχανισμοί ελέγχου. Όλες οι εταιρείες να φορολογούνται για τη δραστηριότητα τους στη χώρα μας, να έχουν έδρα εδώ, να δηλώνουν τους οδηγούς που συνεργάζονται. Ποιά άλλη εταιρεία δεν έχει ανάλογους κανόνες λειτουργίας εκτός από τις εκλεκτές εταιρείες της ΝΔ;
Οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις ανταποκρίνονται, σε αντίθεση με τις μεταπρατικές δυνάμεις που λεηλατούν τη χώρα.
Νέα έργα προς ολοκλήρωση αποτελούν τα σιδηροδρομικά έργα της ΠΑΘΕ και του προαστιακού, το μετρό της Θεσσαλονίκης, ο διαγωνισμός της γραμμής 4 της Αθήνας και το τραμ Πειραιά.
Ολοκληρώνονται, επίσης, οι διαγωνισμοί για το αεροδρόμιο στο Καστέλι, το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο, τον οδικό άξονα Πάτρας – Πύργου και το νότιο τμήμα του Ε65.
Σε φάση διαγωνιστικής προετοιμασίας βρίσκεται το μεγαλύτερο τμήμα της σιδηροδρομικής Εγνατίας, ο ΒΟΑΚ, η περιφερειακή Χαλκίδας, η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού της Πάτρας, το εμπορευματικό κέντρο Θεσσαλονίκης, η σύνδεση των αστικών κέντρων και των κρίσιμων υποδομών με τους οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες.
Αντιπλημμυρικά και εγγειοβελτιωτικά έργα δημοπρατούνται καθημερινά. Ωριμάζουμε δίκτυα γεωθερμίας και σύγχρονων συστημάτων άρδευσης.
Επαναλαμβάνω ότι τα έργα δεν ανήκουν σε καμία κυβέρνηση, αλλά μόνο στον ελληνικό λαό.
Μέλημά μας, και εκεί θα κριθούμε, είναι κάθε έργο να κοστίζει όσο πραγματικά αξίζει, με διαφάνεια. Να σταματήσουν οι καθυστερήσεις και ως συνέπειά τους οι υπέρογκες αποζημιώσεις.
Η έρευνα για τα κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων προχωρά. Το ζήτημα, που δεν έχει αναδειχθεί, είναι γιατί τόσα χρόνια τα κυκλώματα αυτά δρούσαν ανενόχλητα και ποιοι δε λάμβαναν τις αποφάσεις για την παρεμπόδιση τους.
Θα ήθελα, όμως, να τονίσω ότι οι υπάλληλοι σε ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ στην πλειονότητά τους δουλεύουν με αυταπάρνηση για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών και την έκλειψη φαινομένων αδιαφάνειας. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα φέρει πολλαπλά οικονομικά και ποιοτικά οφέλη.
Είναι προφανές ότι είναι μια ηλεκτρονική εφαρμογή που θα αποτελέσει τομή στην καθημερινότητα μας, παρόλο που οι διαδικασίες που επιβλήθηκαν από την ΑΠΠΔ δεν επέτρεψαν μια μη γραφειοκρατική διαδικασία.