Η συνέντευξη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη στο Ραδιόφωνο 24/7 και την εκπομπή “Η φυλή των φίλων” του δημοσιογράφου, Κώστα Αρβανίτη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στην τηλεφωνική μας γραμμή είναι ο υπουργός ο κύριος Χρήστος Σπίρτζης ο οποίος ήταν μέχρι χθες το βράδυ στη Σαμοθράκη, να κάνουμε μία κουβέντα να δούμε λοιπόν, τι γίνεται εκεί, τι γίνεται με την καταστροφή, πώς θα πάει η αποκατάσταση, ποια είναι η εικόνα, ο κύριος Σπίρτζης είναι και μηχανικός, οπότε έχει και μία επιστημονική οπτική των πραγμάτων, καλημέρα υπουργέ.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Καλημέρα κύριε Αρβανίτη. Καλημέρα και στους ακροατές σας
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι έχει γίνει εκεί;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Τι έχει γίνει εκεί. Εκεί έχει γίνει αυτό που έχει γίνει και σε άλλες περιοχές της χώρας μας: δηλαδή έχουμε χρόνιες παθογένειες με το χωροταξικό σχεδιασμό και την αντιπλημμυρική προστασία. Έχουμε τέσσερα ρέματα τα οποία καταλήγουν μέσα στον οικισμό και έχουν κλείσει. Με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα, το δημαρχείο της Χώρας της Σαμοθράκης το οποίο είναι χτισμένο πάνω σε ρέμα. Δεν υπήρχε η διαστασιολόγηση αν θέλετε, στην αντιπλημμυρική προστασία για να υποδεχθεί όλο αυτόν τον όγκο υδάτων μέσα στον οικισμό, και επομένως, είχαμε τη συσσώρευση πολύ μεγάλων ποσοτήτων βράχων και φερτών υλικών με αποτέλεσμα να γίνει αυτή η μεγάλη καταστροφή μέσα στη Χώρα της Σαμοθράκης. Πρόσθετα σε αυτό, στη Σαμοθράκη έχουμε πολύ μεγάλη επιβάρυνση από την υπερβόσκηση. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει λόγω της κτηνοτροφίας, λόγω της άναρχης κτηνοτροφίας, το πράσινο που θα έπρεπε να υπάρχει, για να συγκρατήσει αυτές τις ποσότητες των φερτών υλικών, με τα γνωστά αποτελέσματα, που επιβάρυναν ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Επομένως, πρέπει να γίνει τις μέρες που διανύουμε, τώρα, μία μεγάλη προσπάθεια για να επαναφέρουμε το νησί στην κανονική του ζωή, στους κανονικούς του ρυθμούς, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα των δικτύων ύδρευσης, του να καθαριστούν επίσης οι δρόμοι, τα καλντερίμια, η οδοποιία των οικισμών. Να φτιαχτεί σε κάποια σημεία που είχαμε προβλήματα το οδικό δίκτυο και στη συνέχεια, θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε μόνοι μας με τις νόμιμες ενέργειες και τις θεσμικές, να περιορίσουμε σε συγκεκριμένους χώρους την υπερβόσκηση αλλά και με υποδομές, να φροντίσουμε, προκειμένου μέσα από τον οικισμό να περνάνε δίκτυα αποχέτευσης και όμβριων, ικανά να σηκώσουν τέτοιο φορτίο νερού.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στην πρόσφατη ιστορία επί υπουργίας σας, δεν έχουμε λίγες καταστροφές και είχαμε, αυτό οφείλουμε να το ομολογήσουμε, την άμεση παρέμβαση των κυβερνητικών κλιμακίων και με σας και με άλλους υπουργούς στον τόπο του συμβάντος. Αυτό που δεν έχουμε μάθει ή τουλάχιστον δεν έχει βγει προς τα έξω τι έγινε από τότε που πήγαν τα κλιμάκια. Μιλάω και για τη Μακεδονία, μιλάω και για τη Λέσβο, μιλάω και για την Κω και τώρα με την Σαμοθράκη. Από τη στιγμή που γίνεται η καταγραφή υπάρχει το πρώτο μέρος της άμεσης παρέμβασης πόσος χρόνος χρειάζεται για να μπουν τα πράγματα σε μία ροή.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Θα σας πω κύριε Αρβανίτη. Σε τέτοιες καταστροφές, δεν μπορείς να έχεις, είναι η φύση των καταστροφών, είναι ανά περίπτωση. Σε τέτοιες καταστροφές λοιπόν όπως είναι αυτή που ζήσαμε στη Σαμοθράκη, τέτοια καταστροφή ζήσαμε και στη Σκόπελο και στην Καλαμάτα με τις πολύ μεγάλες πλημμύρες… Στην Καλαμάτα με τα ίδια φαινόμενα όπως και στη Σκόπελο, είχαμε ελλιπέστατα έως ανύπαρκτα δίκτυα ομβρίων. Στην Καλαμάτα λοιπόν, έχουν ξεκινήσει τα έργα και μάλιστα κάποια έχουν ολοκληρωθεί. Στη Σκόπελο το ίδιο. Γιατί το θέμα σε τέτοιες καταστάσεις, δεν είναι μόνο να αντιμετωπίσουμε την καταστροφή, είναι να προβλέψουμε και για τα δίκτυα να μην έχουμε επανάληψη φαινομένων. Και το ίδιο κάνουμε γενικότερα με την αντιπλημμυρική προστασία. Γιατί ήταν έργα από προηγούμενες κυβερνήσεις που δεν τα προχωρούσαν δεν ήταν προτεραιότητά τους. Δεν είναι έργα βιτρίνας οι αγωγοί ομβρίων και οι αγωγοί αποχέτευσης και για αυτό αν το συνδυάσουμε και με ένα ελλιπέστατο χωροταξικό σχεδιασμό δεν τα προχωρούσαν, δεν τα ενέτασσαν, δεν τα υλοποιούσαν. Επομένως, αν πάει σήμερα κάποιος στην Καλαμάτα, θα δει ότι στις φτωχογειτονιές της Καλαμάτας υπάρχουν και ώριμα έργα και ώριμες μελέτες και ώριμοι διαγωνισμοί που υλοποιούνται και εργολαβίες που υλοποιούνται και στη Σκόπελο. Στους σεισμούς έχουμε μεγαλύτερες πληγές τις οποίες δεν μπορούμε να τις επανορθώσουμε σε μικρό χρονικό διάστημα και για λόγους διαδικασιών αν θέλετε αλλά και για αντικειμενικούς λόγους. Δηλαδή δεν μπορούμε μέσα σε ένα διάστημα ενός δύο ετών να αποκαταστήσουμε τον οικισμό της Βρίσας που ο μισός καταστράφηκε και πρέπει να υπάρχουν προβλέψεις και για τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και για να μη χαθούν υλικά που πρέπει να επαναχρησιμοποιηθούν για να χτιστεί αυτός ο οικισμός. Γενικά στους σεισμούς έχουμε πολύ μεγαλύτερη περίοδο αποκατάστασης, αλλά μπορούμε, ωστόσο, κύριε Αρβανίτη να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα από όλα αυτά. Και τα συμπεράσματα είναι, ότι δυστυχώς, η τοπική αυτοδιοίκηση δεν έχει ούτε τα μέσα, ούτε τους ανθρώπινους πόρους για να ανταπεξέλθει σε αυτές τις διαδικασίες.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Την κουλτούρα την έχει; για να τα διεκδικήσει;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Εκεί εξαρτάται από τους ανθρώπους που την υπηρετούν κάθε φορά. Υπάρχουν δηλαδή άνθρωποι που μπορούν να την υπηρετήσουν και το παλεύουν, και άνθρωποι, που ότι και να κάνεις, πραγματικά δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Επομένως, χρειάζεται είπε τη συνδρομή των Περιφερειών, από όποιες περιφέρειες μπορούν, -σε πολλές περιπτώσεις ούτε και η περιφέρεια μπορεί να συνδράμει- και επομένως, πρέπει να συνδράμουν οι κεντρικές υπηρεσίες των υπουργείων να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση. Πρέπει λοιπόν να υπάρξει και μία συζήτηση και για το θεσμικό κομμάτι των φυσικών καταστροφών, για να μειώσουμε επαρκώς τη γραφειοκρατία, του να εμπλέκονται δηλαδή 6 και 7 υπουργεία και φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και του να έχουμε μηχανισμούς που δεν εξαρτώνται από τις αντιδράσεις του περιφερειάρχη, του δημάρχου ή του υπουργού. Να υπάρχει ένας κρατικός μηχανισμός που να μπορεί επαρκέστατα να ανταποκριθεί.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Να κλείσω με ένα θέμα γενικότερης πολιτικής που δεν άπτεται ως ένα βαθμό ίσως, στο δικό σας στο δικό σας χαρτοφυλάκιο. Έχουμε καθυστερήσει και το βάζουν πάντοτε στην ατζέντα και τα τηλεοπτικά κανάλια ως κεντρικές πολιτικές ή προβληματικές αποφάσεις, το ένα είναι της Εldorado και το άλλο είναι του Ελληνικού και χθες, είχαμε το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο που ανέβαλε την ετυμηγορία του για την επένδυση για την ερχόμενη εβδομάδα. Εδώ η κεντρική πολιτική θέση ποια ακριβώς είναι. Εμένα τη ξέρουν την άποψή μου τη ξέρει και ο κόσμος που ακούει την εκπομπή δεν είμαι της άποψης του κυρίου Μητσοτάκη ότι να έρχεται η επένδυση χωρίς νόμους και κανόνες. Αλλά εδώ συμβαίνει κάτι; για το Ελληνικό;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Δε νομίζω. Νομίζω ότι ακολουθείται μία διαδικασία η οποία ναι, μπορούσε να είναι χρονικά πιο σύντομη. Δηλαδή θα μπορούσαμε όχι για τη συγκεκριμένη περίπτωση, γενικότερα αναφέρομαι, οι αδειοδοτικές διαδικασίες να γίνονται με τέτοιο τρόπο που να είναι πιο σύντομες. Αλλά εδώ δεν αναφέρομαι μόνο στο Ελληνικό. Αναφέρομαι γενικά σε όποια επένδυση η δραστηριότητα χρειάζεται αδειοδότηση. Από εκεί και πέρα, πιστεύω ότι, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ακολουθείται η διαδικασία, πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είναι διαφορετική περίπτωση κύριε Σπίρτζη, η περίπτωση του Ελληνικού από την περίπτωση της Εldorado;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Βέβαια καμία σχέση δεν έχουν.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Το λέω γιατί η Νέα Δημοκρατία το πάει πακέτο.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η Νέα Δημοκρατία πάει πακέτο πολλά πράγματα που είναι ανόμοια, διότι στο μυαλό τους, δεν έχουν μία επιχειρηματικότητα που θα είναι σε συγκεκριμένη κατεύθυνση, που θα τηρεί κανόνες. Η Νέα Δημοκρατία είναι μπάτε σκύλοι αλέστε για τους δικούς της επιχειρηματίες και τα δικά της πολιτικά σχήματα. Και δεν είναι και για όλα. Ξέρετε, δεν έχει στη σκέψη της το μπάτε σκύλοι αλέστε και για όλους. Το έχει για συγκεκριμένους. Τώρα επειδή έχει γυρίσει ο ελληνικός λαός σελίδα σε σχέση με τις πρακτικές της Νέας Δημοκρατίας, αυτό που πρέπει να δούμε, είναι, ότι οι διαδικασίες πρέπει να τηρούνται. Οι αδειοδοτήσεις δεν πρέπει να έχουν αλλού εκπτώσεις και αλλού να μην έχουν. Πιστεύω ότι για το Ελληνικό δεν υπάρχει κάποιο θέμα. Τηρείται η διαδικασία και κάποια στιγμή, θα πρέπει, θεσμικά να καθίσουμε να δούμε πώς μικραίνουμε τον χρόνο αδειοδότησης, αλλά χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα κάνουμε εκπτώσεις στις προδιαγραφές και στο περιεχόμενο των αδειοδοτήσεων αυτών. Από εκεί και πέρα κύριε Αρβανίτη, αν η Αρχαιολογία ή το Δασαρχείο, -γιατί πριν λίγους μήνες το Δασαρχείο ήταν το πρόβλημα-, ενώ γνωρίζετε ότι πολλές δεκάδες χιλιάδες στρέμματα είναι το Ελληνικό, το πρόβλημα ήταν στα 25 στρέμματα που όρισε το Δασαρχείο που ι όλοι καταλαβαίνουν ότι τα 25 στρέμματα στις μερικές χιλιάδες στρέμματα που είναι το Ελληνικό και το μισό πρέπει να είναι πάρκο, μάλλον δεν αποτελούν πρόβλημα. Κάτι αντίστοιχο στην αδειοδοτική διαδικασία συμβαίνει και με την Αρχαιολογία. Εκτιμώ ότι τηρείται η διαδικασία και πολύ σύντομα δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Είναι όμως αξιοπρόσεκτο, ότι για μερικές επενδύσεις ή για μερικούς επιχειρηματίες, η Νέα Δημοκρατία έχει αναλάβει εκτός από το Γραφείο Τύπου και τη διεκπεραίωση. Δηλαδή βλέπω, ότι για μερικές επενδύσεις κοιτάνε τις λάμπες που έχουν καεί, το επόμενο βήμα… Δεν μας λένε όμως όταν καθυστερεί ο επενδυτής να υποβάλλει τα στοιχεία που πρέπει να υποβάλλει για την αδειοδότηση, τι γίνεται. Το κοιτάνε μόνο από τη μία πλευρά. Δηλαδή από ότι ξέρω, ο επενδυτής στο Ελληνικό έχει αργήσει 6 με 7 μήνες -είχε αργήσει- , να υποβάλει τους απαραίτητους φακέλους. Τότε δεν είδαμε κανένα δημοσίευμα για καθυστέρηση από την πλευρά του επενδυτή. Δεν είδαμε καμία πίεση να προχωρήσει και να γίνει γρήγορα η επένδυση. Εντάξει, το ΚΑΣ το ξέρουμε όλοι, φέρνει μερικές καθυστερήσεις στην αδειοδότηση ακόμη και Δημοσίων Έργων, δεν έχει να κάνει με την επένδυση αυτή, αυτό είναι κάτι που το ξέρει όλος ο κόσμος. Και για το μετρό της Θεσσαλονίκης καθυστέρησε και καθυστερεί να γνωμοδοτήσει και να δώσει την άδεια του. Τι σημαίνει αυτό;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τελευταίο. Χθες έπαιζε η είδηση, την είχαμε και εμείς στο news, έπαιζε παντού δηλαδή για την ενδεχόμενη αποχώρηση του κυρίου Χρυσόγονου από την ευρωομάδα. Γενικώς ο κ Χρυσόγονος δεν ξέρω πότε ήταν στην ευρωομάδα του ΣΥΡΙΖΑ αλλά τέλος πάντων επειδή θεωρείται ότι είναι στην τάση την σοσιαλιστική, θα ήθελα ένα σχόλιο γενικώς …
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Τι εννοείτε στη σοσιαλιστική τάση;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έτσι δηλώνει ότι υπάρχει μία σοσιαλιστική τάση στον ΣΥΡΙΖΑ, δεν ξέρω.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Λοιπόν εγώ εκτιμώ, ότι -για να τα πιάσουμε ένα-ένα- η στάση του καθένα από εμάς δίνει το πολιτικό στίγμα και την πολιτική ηθική που πρέπει να διέπει όλους τους ανθρώπους που ασχολούνται με την πολιτική και εμπλέκονται με αυτόν τον τρόπο τουλάχιστον, επομένως θεωρώ, ότι, επειδή ούτε ο κ. Σπίρτζης, ούτε ο κ. Χρυσόγονος και κανένας άλλος δεν εκλέχτηκε γιατί κατέβηκε μόνος του στις εκλογές και τον τίμησε ο ελληνικός λαός, κατέβηκε σε ένα συγκεκριμένο σχήμα σε ένα συγκεκριμένο κόμμα και καλό θα ήταν, όταν θέλεις να αποχωρήσεις και να κάνεις τέτοιες ενέργειες να παραδίδεις και την έδρα εκεί που ανήκει. Δηλαδή στο κόμμα με το οποίο έχεις συνταχθεί και κατεβαίνεις στις εκλογές. Πιστεύω ότι αυτό είναι μία απολύτως σωστή και ηθική στάση.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό δεν έχει γίνει στην Ελλάδα. Στον ΣΥΡΙΖΑ έχει γίνει μόνο από την Κατριβάνου αν θυμάμαι καλά, η οποία παραμένει στο ΣΥΡΙΖΑ και από τον πρώην κυβερνητικό εκπρόσωπο ο οποίος παρέδωσε την έδρα, τον κύριο Γαβριήλ Σακελλαρίδη. Δεν θυμάμαι άλλες τέτοιες έντιμες στάσεις γενικώς. Ο κύριος Παναγούλης την κράτησε την έδρα του 10 μέρες μετά τις εκλογές.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Αυτό τιμά και τον κύριο Σακελλαρίδη και την κυρία Κατριβάνου και όσους και από άλλα κόμματα τηρούν τέτοια στάση. Διότι αυτό το ποδοσφαιρικού τύπου πεδίο άσκησης πολιτικής των μετεγγραφών που βλέπουμε και σε άλλα κόμματα, από το ένα κόμμα σε άλλο, με τον τρόπο που γίνεται, πιστεύω ότι και θεσμικά ακυρώνει όλη αυτή την προσπάθεια που γίνεται από μεγάλη μερίδα του πολιτικού κόσμου. Επομένως, αν οποιοσδήποτε, δεν είναι προσωπικό το θέμα θελήσει να φύγει από ένα κόμμα που εκλέχτηκε αυτό πρέπει να έχει και αλλού είδους συνέπειες.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Σπίρτζη να σας ρωτήσω κάτι. Δεν το είχα δει. Σας ξανακάλεσε, συγνώμη τώρα, αυτό ήταν λίγο αγένεια. Συγνώμη. Στα “Νέα” σήμερα είστε πρωτοσέλιδο! Μάλλον δεν είστε εσείς, είναι ο κύριος Λυμπερόπουλος και λέει: Καταργούν τα apps για τα ταξί. Αποκάλυψη στα “Νέα”. Τι προβλέπει το νομοσχέδιο ρουσφέτι του υπουργού Σπίρτζη, για εσας λέει, στον κόκκινο Λυμπερόπουλο. ΚΚΕ είναι ο Λυμπερόπουλος, τέλος πάντων, κόκκινο, ολυμπιακός. Τι είναι αυτό; Γιατί κάνατε αυτό το ρουσφέτι;
Υπουργός: Ποιο ρουσφέτι λέει τώρα;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό που λέει. Τι;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ποιο;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι ποιο; Λέει καταργούν τα apps για τα ταξί. Τι προβλέπει το νομοσχέδιο ρουσφέτι του υπουργού Σπίρτζη στον κόκκινο Λυμπερόπουλο. Αποκάλυψη στα “Νέα”. Σελίδα 16. Μισό λεπτό πάω. Γελάτε!
ΥΠΟΥΡΓΟΣ:Πάμε πάλι.
Κ. Αρβανίτης: Γελάτε!
ΥΠΟΥΡΓΟΣ:Γελάω! Γελάω!
Κ. Αρβανίτης: Γελάτε αλλά θα σας τα πω εγώ όλα.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Συγνώμη δε διαβάζω “Νέα” αλλά τη θεωρώ πολύ έγκυρη και έγκριτη εφημερίδα…
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στο θέμα θα μου πείτε τώρα, τι είναι;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Στο θέμα θα σας πω. Το θέμα είναι πολύ απλό κύριε Αρβανίτη. Οι προηγούμενες κυβερνήσεις είχαν φροντίσει να υπάρχουν γκρίζες ζώνες στη νομοθεσία μας, ώστε κάποιες εταιρείες να δραστηριοποιούνται παραβατικά. Να μη μπορούμε να τις ελέγξουμε, να μην έχουν κανόνες λειτουργίας και αδειοδότηση. Τέτοια παραδείγματα μπορούμε να βρούμε στο χώρο των αυτοκινητιστών πάρα πολλά.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Α! Είναι για τις εταιρείες. Ναι, λέει: οι εταιρείες που έχουν ήδη ανάπτυξη ηλεκτρονικές εφαρμογές θα πρέπει με το νομοσχέδιο Σπίρτζη, το δικό σας, να μετατραπούν σε ολοκληρωμένες επιχειρήσεις παροχής μεταφορικού έργου, ενώ σήμερα λειτουργούν μόνο ως διαμεσολαβητές.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ναι, καταρχάς να δούμε πώς λειτουργούν. Δε ξέρουμε ποιες είναι, δε ξέρουμε ποιοι είναι οι μέτοχοι, δε ξέρουμε αν έχουν έδρα στην Ελλάδα, αν φορολογούνται, αν αυτά που πληρώνουν οι πολίτες μένουν στη χώρα ή όχι, δε ξέρουμε τίποτα. Δε ξέρουμε αν οι οδηγοί είναι επαγγελματίες, αν τα αυτοκίνητα είναι ικανά να παρέχουν αυτό το έργο ή όχι. Δεν υπάρχουν αυτά όλα. Αυτό είναι λοιπόν ένα πλαίσιο που είχε κανονίσει να υπάρχει, να -μην υπάρχει μάλλον-, η Νέα Δημοκρατία-, η οποία στηρίζει και αυτού του είδους την επιχειρηματικότητα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η Νέα Δημοκρατία ήταν ή ο Ραγκούσης;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Ο Ραγκούσης ήταν, με μία, κατά τη γνώμη μου, τομή που έκανε σε σχέση με τους αυτοκινητιστές. Τα υπόλοιπα δεν είχαν ρυθμιστεί, με διάφορες παρεμβάσεις που βελτίωναν επί το χείρον ακόμη και το νόμο Ραγκούση. Αυτό που ερχόμαστε λοιπόν να δούμε τώρα, είναι να μπουν κανόνες. Δε μπορεί μία κατηγορία επαγγελματιών στη χώρα μας να φορολογείται κανονικά, να έχει συγκεκριμένο πλαίσιο λειτουργίας και για το ίδιο έργο, κάποιοι άλλοι, επειδή δεν έχουμε κανόνες να μην πληρώνουν τίποτα. Να μην έχουν κανενός είδους έλεγχο ή προδιαγραφές λειτουργίας. Αυτό κάνουμε λοιπόν με αυτό το νομοσχέδιο και χαίρομαι πάρα πολύ, που και αυτού του είδους η δημοσιογραφία και τα Μέσα, μας κατηγορούν, μας καταγγέλλουν για αυτό και οι πολιτικοί που τους στηρίζουν, είναι μία γροθιά πλέον, διότι τελείως τυχαία για το συγκεκριμένο θέμα συγκεκριμένα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας έχουν βγει πολύ νωρίς και στηρίζουν αυτήν την ιδιωτική επιχειρηματικότητα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εντάξει, καλό είναι, εγώ το ακούω. Αλλά σας έχει πρωτοσέλιδο για αυτό μου ‘κανε εντύπωση.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Μ’ αρέσει, μ’ αρέσει. Δεν είναι η πρώτη φορά που τα “Νέα” με έχουν πρωτοσέλιδο κ. Αρβανίτη. Να ναι καλά οι άνθρωποι να βγάλουνε κ άλλα.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Σας ευχαριστώ κύριε Σπίρτζη. Καλή σας ημέρα. Χίλια συγνώμη για την ταλαιπωρία.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Καλημέρα σας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ευχαριστώ από καρδιάς καλημέρα και καλό ταξίδι.