H συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού –Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» και τους δημοσιογράφους Κώστα Παπαδάκη και Σοφία Παπαδοπούλου.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κοντά μας ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Χρήστος Σπίρτζης, τον οποίο έχουμε στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής.
Καλή σας μέρα κ. Υπουργέ.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Καλημέρα σ’ εσάς και τους ακροατές σας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχουμε το δημοσιονομικό χώρο, έχουμε και τον πολιτικό χρόνο για να δώσει το στίγμα η κυβέρνηση, αυτό που θέλει και που ήθελε από την αρχή, που εννοούσε από την αρχή; Είναι επαρκής ο χρόνος;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ναι, πιστεύω, ότι κάθε χρονικό διάστημα είναι επαρκές, για να μπορέσεις να δώσεις και την πολιτική σου θέση και το πολιτικό σου στίγμα στην πολιτική που θέλεις ν’ ακολουθήσεις. Εκτιμώ ότι όλα αυτά τα χρόνια των μνημονίων μέσα στη επιτροπεία το έχουμε αποδείξει. Γιατί δεν είναι μακριά, οι εποχές, που κάποιοι, κάτω από το τραπέζι μας κατήγγειλαν στους Θεσμούς ότι δίνουμε τη 13η σύνταξη, τη στιγμή που στο εσωτερικό της χώρας έλεγαν ότι δε θα δοθεί ποτέ, είναι πολύ πιο κοντά η στιγμή, που την επόμενη χρονιά έγινε το ίδιο, επομένως ο κόσμος, η ελληνική κοινωνία, γνωρίζει πάρα πολύ καλά, ότι αυτή τη μάχη τη δώσαμε μαζί, τη δώσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Το αποτέλεσμα είναι θετικότατο, το ότι βγήκε η χώρα δηλαδή από τα μνημόνια, από τις συμβάσεις, από την επιτροπεία που είχε όλο αυτό τον καιρό και ανέκτησε το μεγάλο μέρος της εθνικής κυριαρχίας που είχε παραχωρήσει. Κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό κατά τη γνώμη μου.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ, δημιουργείται έτσι κι ο δημοσιονομικός χώρος για να υπάρξει μια στελέχωση και εκσυγχρονισμός σε δομές που την έχουν ανάγκη; Είχατε μιλήσει στο παρελθόν για προβλήματα στη στελέχωση στην εναέρια κυκλοφορία, σε οδηγούς σε λεωφορεία, στο μετρό. Δημιουργείται ο χώρος αυτός ώστε να δούμε καλύτερες συγκοινωνίες;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θεωρώ ότι υπήρχε για μεγάλο χρονικό διάστημα μια σκόπιμη απαξίωση των δημοσίων Οργανισμών, των κρίσιμων Δημοσίων Υπηρεσιών και αυτό έχει συγκεκριμένη στόχευση: Την ιδιωτικοποίησή τους και μάλιστα σε πολύ χαμηλή τιμή. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν υπήρχε πουθενά, μία, αν θέλετε, πολιτική εξορθολογισμού στις κρίσιμες ειδικότητες που χρειαζόταν κάθε Υπηρεσία και κάθε Οργανισμός.
Δε γίνεται δηλαδή να έχεις στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, έλλειμμα σε τηλεπικοινωνιακούς μηχανικούς και σε ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας. Στα λεωφορεία δε χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να το δει αυτό, να μην έχεις οδηγούς. Δε γίνεται στο μετρό της Αθήνας να μην έχεις οδηγούς, μηχανοδηγούς ή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το ίδιο. Αυτό δείχνει και το πόσο καλά σχεδιασμένα ήταν από τη Νέα Δημοκρατία και από τις δυνάμεις του παλαιοκομματισμού η απαξίωση και τελικά η ιδιωτικοποίηση κρίσιμων Οργανισμών σε τομείς που έπρεπε να είναι δημόσιοι και το έχουμε ζήσει πάρα πολλές φορές όταν πηγαίνουν στον ιδιωτικό τομέα τί γίνεται.
Θεωρώ ότι πολλά πράγματα, όσο και αν φαίνεται παράδοξο, δε χρειάζονται δημοσιονομικό χώρο, χρειάζονται πολιτική διάθεση. Και δεν είχαμε την ευχέρεια σα χώρα αν θέλετε, να προχωρήσουμε τέτοιες πολιτικές. Παραδείγματος χάριν, έχουμε αποδείξει και στους Θεσμούς, παρά ταύτα δεν επετράπη, να εξαιρεθούν οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας από το 1 προς 4 των συντάξεων, γιατί δίνουμε πολύ περισσότερα.
Σήμερα που δεν έχουμε οδηγούς πληρώνοντας υπερωρίες και ρεπό, από το κάνεις, να προκαλέσεις, έναν διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ που θα πάρεις πολλούς ανθρώπους για να υπηρετήσουν τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Κυρίως οδηγούς και άλλες κρίσιμες ειδικότητες. Αλλά κυρίως οδηγούς. Αυτό δείχνει, αν θέλετε και την ανελαστικότητα, το δογματισμό, που λειτούργησαν όλα αυτά τα χρόνια και οι Θεσμοί, σε συγκεκριμένες πτυχές του Δημοσίου.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δηλαδή το χώρο αυτό τον έχουμε κ. Υπουργέ;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Και βέβαια τον έχουμε.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Γιατί υπάρχει μια δέσμευση για υψηλά πλεονάσματα που ενδεχομένως να λειτούργησαν και με υφεσιακό τρόπο. Τώρα τί αλλάζει από την επόμενη μέρα τη στιγμή που υπάρχει αυτή;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Όχι, ενδεχομένως, είναι σίγουρο ότι η πολιτική που ακολουθήθηκε στην πλειοψηφία των δράσεων ήταν υφεσιακή. Το ζήσαμε αυτό, δε χρειάζεται πολλή συζήτηση. Αλλάζει, ότι η χώρα έχει την ευχέρεια να παίρνει η ίδια απόφαση στο πού θα κατευθύνει τα πλεονάσματα. Αλλάζει ότι μπορεί να έχει πολλές δράσεις σε επίπεδο κοινωνικής πολιτικής, αλλάζει στο ότι δε μπορεί να μας επιβάλλεται μια φορολογική πολιτική που να έχει μεγαλύτερα πλεονάσματα γιατί κάποιοι δεν πίστευαν στα έσοδα που παρουσίαζε η ελληνική κυβέρνηση. Αλλάζει, ότι δε θα έχουμε ένα νεοφιλελεύθερο δογματισμό που θα μιλάει για λιγότερο κράτος υπολογίζοντας μέσα στις καταγραφές τους κληρικούς, τους αστυνομικούς, τους στρατιωτικούς, τα Διοικητικά Συμβούλια Οργανισμών και πολλά άλλα. Αλλάζει, όταν πας και λες ότι αν έχω περισσότερους εργαζομένους επειδή δε θα πληρώνω υπερωρίες και ρεπό, δε θα έχω αύξηση του εργασιακού κόστους του Οργανισμού και να μη σου επιτρέπουν να κάνεις αυτές τις κρίσιμες προσλήψεις. Αλλάζουν πάρα πολλά.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ να σας πάω στο διάγγελμα του Πρωθυπουργού από την Ιθάκη το οποίο σχολιάστηκε έντονα και με «σκληρό τρόπο» από την αντιπολίτευση. Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης είπε ότι είναι ό,τι πιο χυδαίο και τοξικό ο Τσίπρας μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, όπως είπε και από το ΚΙΝΑΛ η κ. Γεννηματά είπε ότι ο κ. Τσίπρας φαντασιώνεται πως είναι ο σύγχρονος Οδυσσέας. Το σχόλιό σας θέλω γι’ αυτά.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Να τα πιάσουμε ένα-ένα. Να ξεκινήσουμε από τις δηλώσεις της κ. Γεννηματά, είπε κι άλλα η κ. Γεννηματά.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, είπε πολλά.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ναι είπε πολλά.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αδίστακτος μνηστήρας της εξουσίας…
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ας ξεκινήσουμε απ’ αυτό. Πρέπει κάποια στιγμή να δει τα στελέχη του κόμματός της η κ. Γεννηματά πριν μιλήσει για τον Αλέξη Τσίπρα. Για να δούμε ποιοι είναι οι αδίστακτοι μνηστήρες της εξουσίας, ποιοι ήταν δεκαετίες σε υπουργικούς θώκους, ποιοι επιθυμούν να ξαναείναι μετά τρεις δεκαετίες και ποιο είναι το έργο των στελεχών που σήμερα έχει η κ. Γεννηματά στην πρώτη γραμμή του κόμματός της, με τις διαφορετικές ονομασίες ανά εξάμηνο που χρησιμοποιεί.
Θα ήταν καλό να θυμηθεί πώς ξεκίνησε το ΠΑΣΟΚ και τί ιδεολογικά προτάγματα είχε και θα ήταν καλό, επιτέλους, να σταματήσει τον έρωτα που ξεκίνησε πριν κάποια χρόνια με τη συγκυβέρνηση του Λουκά Παπαδήμου και στη συνέχεια τη συμμετοχή του στην κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά, για να τιμήσουν και την πολιτική αφετηρία που είχαν. Ναι, αυτό είναι για την κ. Γεννηματά. Τώρα για τον κ. Γεωργιάδη, θεωρώ, ότι είναι καλό μερικοί άνθρωποι, μερικά στελέχη να σε βρίζουν με σκαιότατο τρόπο. Και η Νέα Δημοκρατία έχει πολλά από αυτά. Είναι τιμή δηλαδή για τον Αλέξη Τσίπρα, ο κ. Γεωργιάδης να εκφράζεται έτσι όπως εκφράζεται. Αλλά ξέρετε, υπάρχει η ουσία σε αυτό που είπε ο Πρωθυπουργός.
Και η ουσία είναι, γιατί δεν έχουμε πάρει απάντηση, όλα αυτά τα χρόνια που ο παλαιοκομματισμός, οι σχέσεις που αναπτύχθηκαν του οικονομικού κόσμου της χώρας με τον πολιτικό κόσμο, αν οι offshore εταιρείες, η φοροδιαφυγή, η διαπλοκή, αν είναι αποδεκτές από τον κ. Γεωργιάδη και τη Νέα Δημοκρατία ή αν θεωρούν ότι δεν έγινε τίποτε απ’ όλα αυτά και τα φαντασιωνόμαστε.
Αν φαντασιωνόμαστε ότι κάποιοι έπαιρναν δάνεια μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια, με εγγύηση τον αέρα, αν φαντασιωνόμαστε ότι υπήρχαν επιχειρηματικά συμφέροντα που στήριζαν συγκεκριμένους Βουλευτές και συγκεκριμένους Υπουργούς, αν φαντασιωνόμαστε, ότι όλα αυτά τα χρόνια τα τηλεοπτικά κανάλια δεν είχαν άδεια, αν όλα αυτά ήταν στη φαντασία μας και δεν ήταν μια πραγματικότητα που πλήρωσε τελικά ο Έλληνας πολίτης μέσα στο μνημόνιο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ, να περάσουμε λίγο εδώ στα δικά μας. Σε λίγες μέρες έρχεστε στη Θεσσαλονίκη. Θέλουμε να μας πείτε λίγο για την πρόοδο στα έργα του μετρό και επίσης, ένας χρόνο με νέα Διοίκηση στον ΟΑΣΘ. Τί έχει αλλάξει και τί προσδοκούμε για τη συνέχεια;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ο ΟΑΣΘ είναι ένα καλό παράδειγμα σε σχέση με το τί αλλάζει για τις πολιτικές που μας επιβλήθηκαν να εφαρμόσουμε και είναι ένα πάρα πολύ καλό παράδειγμα το μετρό, για τις δηλώσεις που έκαναν ως κριτική στον Αλέξη Τσίπρα τα κόμματα της αντιπολίτευσης. Αλλάζει λοιπόν για το μετρό, ότι επιτέλους η Θεσσαλονίκη θα έχει μετρό το ’19, όπως γνωρίζετε κι όπως ήταν το χρονοδιάγραμμα μπαίνει σε δοκιμαστική λειτουργία.
Να θυμίσω ότι το ’15 μέσα στην κρίση, μέσα σε βαθιά κρίση, σε βαθιές εντάσεις, δεχόμαστε την κριτική ότι το έργο δε θα ξεκινήσει ποτέ, όταν ήταν κολλημένο εδώ και πάνω 5 χρόνια, δεχόμαστε την κριτική ότι κοροϊδεύουμε, ότι δεν έχουμε χρονοδιαγράμματα, έτσι για να μην τα ξεχνάμε τί έχουμε ακούσει τα τρία τελευταία χρόνια. Τα ίδια μας έλεγαν το ΄16, -αν κάνετε μια έρευνα στις δηλώσεις που έκαναν τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας στη Θεσσαλονίκη- και είμαστε πλέον στην τελική ευθεία της ολοκλήρωσης του έργου. Απ’ ό ,τι μπορεί να δει κανείς, αρκετοί σταθμοί είναι στην ολοκλήρωσή τους και σε λίγο θ’ ανοίξουν στο κοινό για να μπορεί να τους δει. Ο σταθμός και το μηχανοστάσιο, προχωρούν κανονικά εκεί οι ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες και προετοιμάζουμε πλέον την επόμενη φάση, που είναι η επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης, οι πρόδρομες εργασίες, πρώτα στη Δυτική Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια προς το αεροδρόμιο.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αυτό τί χρονικό ορίζοντα έχει Υπουργέ;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Μιλάτε για τις προετοιμασίες;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ναι, πότε δηλαδή θα μπορέσουν ν’ αρχίσουν;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Πιστεύω ότι μέσα στο χρόνο, ήδη έχει ολοκληρωθεί ο διάλογος με τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης για τη χωροθέτηση των σταθμών, πιστεύω, από την ενημέρωση που έχω, ότι σε δυο τρεις περιπτώσεις μόνο δεν έχει συμφωνηθεί η ακριβής χωροθέτησή τους και υπάρχουν ακόμη προβλήματα, αλλά θεωρώ, ότι πολύ σύντομα θα ξεκινήσουμε τους εργασίες για τους σταθμούς της επέκτασης. Έχουμε και τον ΟΑΣΘ, προφανώς ο ΟΑΣΘ, τα έχουμε πει πάρα πολλές φορές, έχει πολλά προβλήματα. Το κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή, είναι ο γερασμένος στόλος του ΟΑΣΘ, ένας στόλος που έπρεπε να έχει ενημερωθεί εδώ και δεκαετίες και να πληθύνει αν θέλετε, γιατί είναι το μόνο μέσο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη.
Αυτό που έχουμε φροντίσει, είναι να υπάρχει ανανέωση του στόλου γιατί δε βρήκαμε ένα ευρώ είτε στα Ταμεία του ΟΑΣΘ είτε στα Ταμεία του Κράτους, και για τις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης γι’ ανανέωση του στόλου. Αυτό όμως που θα κάνουμε αυτή τη φορά είναι ένα τελείως διαφορετικό μοντέλο, στο πώς θα γίνει η ανανέωση αυτού του στόλου, τί τύχη θα έχει, ποιοι θα το συντηρούν, τί ακριβώς θα γίνεται με τα λεωφορεία στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Μια που μιλάμε για τα μέσα συγκοινωνίας, υπήρχαν κάποιες σκέψεις για μείωση του εισιτηρίου από την πλευρά σας, στα 60 λεπτά αν δεν κάνω λάθος. Αυτό θα υλοποιηθεί;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Από τη στιγμή που θα εφαρμοστεί και στη Θεσσαλονίκη το ηλεκτρονικό εισιτήριο, μπορούμε να εφαρμόσουμε το ζωνικό σύστημα, να πληρώνει κάποιος πολίτης δηλαδή ανάλογα με την απόσταση που διανύει. Αυτή τη στιγμή για λόγους που ξέρετε καλύτερα από μένα και ξέρει και η Θεσσαλονίκη καλύτερα από μένα, και στην Αθήνα σε πολλές περιοχές ισχύει το ίδιο, οι μικρές μετακινήσεις που είναι οι περισσότερες, πληρώνονται το ίδιο με πολύ μακρινότερες διαδρομές κι αυτό γίνεται για άλλους λόγους: Γίνεται, γιατί κάποιοι στην παλαιοκομματική λογική, πωλούσαν εξυπηρέτηση ή δήθεν στήριξη σε κάποιους Δήμους που είναι πιο απομακρυσμένοι.
Το μοντέλο αυτό που πρέπει ν’ αλλάξει τελείως. Πρέπει ο αστικός σχεδιασμός και οι αστικές συγκοινωνίες να αντιμετωπισθούν στο σύνολο της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης, μαζί με έναν ενιαίο σχεδιασμό τόσο για τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης όσο και για το μετρό και τις διάφορες φάσεις που θα λειτουργεί, όπως και στο να εξεταστεί οι αστικές μεταφορές, μέσω της ακτοπλοΐας, που είναι μια μελέτη που γίνεται αυτό τον καιρό. Επομένως έχουμε να κάνουμε μ’ έναν ολιστικό σχεδιασμό και πολύ μεγάλες αλλαγές, στα δυο μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ κλείνοντας, υπάρχουν αντιδράσεις πολιτών αλλά και Δημάρχων στη λειτουργία πλευρικών σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού που δεν είχαν τοποθετηθεί μέχρι σήμερα, φυσικά τοποθετήθηκαν όπως προβλεπόταν από το 2012-13 όταν και μπήκε η Εγνατία Οδός στο ΤΑΙΠΕΔ. Οι άνθρωποι οι οποίοι είναι σε όμορους Δήμους, εκεί που βρίσκονται κοντά στον αστικό ιστό και δεν έχουν άλλον τρόπο επικοινωνίας και αυτός είναι ο τρόπος επικοινωνίας τους με το αστικό κομμάτι, με τον τόπο εργασίας, αναψυχής κτλ. Ανησυχούν. Ο κ. Μαυραγάνης είχε δηλώσει εδώ στην εκπομπή μας ότι θα τύχουν είτε απαλλαγής είτε δριμείας έκπτωσης, κάτι που όπως υποστηρίζουν οι Δήμοι, δε θα γίνει. Θέλουμε μια απάντηση από σας γιατί ανησυχούν.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Κοιτάξτε, είναι πολύ ειλικρινής η απάντηση: Έχουν δίκιο, κατά τη γνώμη μου, έχουν απόλυτο δίκιο. Και έχουν απόλυτο δίκιο, γιατί χρησιμοποιήθηκε και στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη ένα κομμάτι οδοποιίας που πληρώθηκε από τον ελληνικό λαό για να μπορεί να χρηματοδοτήσει την κατασκευή άλλων έργων, άλλων παραχωρήσεων, σε κάποιες τιμές και με κάποιους όρους, που δεν είχαν καμία σχέση με την κοινωνία ή με τις δυνατότητες που έχουν οι πολίτες για να μετακινηθούν.
Αυτό που είναι αυταπόδεικτο, είναι, ότι δυστυχώς και το ΤΑΙΠΕΔ και όσοι είχαν προγραμματίσει αυτή την ιδιωτικοποίηση, την παραχώρηση της Εγνατίας, κινήθηκαν στο ίδιο και σε χειρότερο κατά τη γνώμη μου μοντέλο παραχώρησης, από τις συμβάσεις παραχώρησης των μεγάλων αυτοκινητόδρομων της χώρας.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Δηλαδή δε θα υπάρχει λύση;
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Είναι προφανές αυτό που λέω έτσι, δε μπορώ να πω κάτι πιο καθαρά. Όλοι γνωρίζουν ότι κάθε δίμηνο, τρίμηνο, είχαμε διαπραγμάτευση και διαφωνία με τους Θεσμούς για την Εγνατία και όλοι γνωρίζουν, ότι ακόμη και την τελευταία στιγμή, παρ’ ό,τι ήταν συμφωνημένο, επιχειρήθηκε να εξαιρεθεί η Εγνατία από το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων, που η δική μας κυβέρνηση προχωράει για υλοποίηση σε όλους τους αυτοκινητόδρομους της χώρας.
Θα είναι καλό λοιπόν και η Τοπική Αυτοδιοίκηση να κάνει εκείνες τις απαραίτητες διεργασίες, διάλογο, μελέτες, για να είναι τεκμηριωμένες προς το ΤΑΙΠΕΔ, για ν’ αποδείξει, ότι το να εγκατασταθούν οι κλασικοί σταθμοί διοδίων που γνωρίζουμε σε διάφορες περιοχές και κυρίως κοντά στον αστικό ιστό της Θεσσαλονίκης, είναι κάτι που μάλλον δεν είναι το βέλτιστο σχέδιο και σενάριο που πρέπει να έχει κανείς και για περιβαλλοντικούς λόγους αλλά και για την κυκλοφορία και για λόγους εσόδων.
Πρέπει δηλαδή να γίνει κατά τη δική μας άποψη, κατά τη δική μου άποψη, ένας άλλος χειρισμός, μια άλλη αντιμετώπιση της παραχώρησης της Εγνατίας Οδού. Αλλά είναι στην ευχέρεια του ΤΑΙΠΕΔ και όχι στην ευχέρεια της ελληνικής κυβέρνησης που δεσμεύτηκε από τις προηγούμενες κυβερνήσεις και για τη χωροθέτηση των σταθμών διοδίων και για το ύψος των διοδίων που έχουν βάλει στην Εγνατία.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για το χρόνο σας. Ραντεβού στη Θεσσαλονίκη πλέον.
Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ευχαριστώ, να είστε καλά.
Εδώ μπορείτε να ακούσετε τη συνέντευξη: