Το όψιμο «ενδιαφέρον» από το ΠΟΤΑΜΙ για το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ειδικότερα για τον υφυπουργό κ. Ν. Μαυραγάνη, τις αρμοδιότητές του, αλλά και τη στελέχωση και λειτουργία του γραφείου του, εκτός από την απεγνωσμένη του ανάγκη για δημοσιότητα στη γνωστή λογική του «θόρυβο να κάνουμε» να δείξουμε ότι υπάρχουμε, καταδεικνύει τη στενά νομικίστικη αντίληψή του, αλλά και την απόλυτη άγνοιά του, για τη λειτουργία της πολιτικής.
Ξεκαθαρίζουμε λοιπόν:
Ο κ. Μαυραγάνης από την πρώτη κιόλας ημέρα ανάληψης των καθηκόντων του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει ενημερωθεί αναλυτικά και σε βάθος για το σύνολο των καθηκόντων και αρμοδιοτήτων του.
Διαχειρίζεται ήδη τρέχοντα αλλά και θεσμικά ζητήματα αρμοδιότητας του , σε απόλυτη συνεργασία με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών και συγκεκριμένα στους τομείς των συνδυασμένων μεταφορών και των εποπτευόμενων φορέων, του θεσμικού πλαισίου των μεταφορών, των κανονιστικών διατάξεων, της οδικής ασφάλειας και άλλων.
Να ενημερώσουμε τους οψίμως ανησυχούντες ερωτώντες βουλευτές του ΠΟΤΑΜΙΟΥ ότι στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, επιχειρείται και σύντομα θα ολοκληρωθεί, η μεγαλύτερη ίσως τομή στον οργανισμό του υπουργείου, ώστε να υπάρξουν και να λειτουργήσουν εύρυθμα και με χειροπιαστό αποτέλεσμα για τον πολίτη, δομές που επί χρόνια δεν υπήρχαν ή υπολειτουργούσαν , δημιουργώντας σοβαρές δυσλειτουργίες , χωρίς ωστόσο κανείς επί χρόνια ολόκληρα να έχει ανησυχήσει για την κατάσταση αυτή, που συντήρησαν τα κόμματα και οι κυβερνήσεις του παρελθόντος.
Είναι επίσης προφανές ότι το γραφείο του αρμόδιου υφυπουργού, χρειάζεται εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό και άμεσους ειδικούς συνεργάτες ώστε να μπορέσει να υλοποιήσει τους σχεδιασμούς της πολιτικής ηγεσίας και να «τρέξει» μια σειρά ζητημάτων μεγάλης έντασης τόσο σε χρόνο προετοιμασίας και εφαρμογής, όσο και πολιτικής ουσίας.
Είναι σαφές τέλος, ότι η ουσιαστική , πραγματική και μετρήσιμη δουλειά που πρέπει και οφείλει οιοσδήποτε καλείται να υπηρετήσει σε τέτοιες θέσεις ευθύνης να επιδεικνύει καθημερινά στην άσκηση των καθηκόντων του, δεν αφορά το ΠΟΤΑΜΙ , το οποίο παραμένει σταθερά εγκλωβισμένο στο νομικισμό του και στην ανάγκη για το 10λεπτο της δημοσιότητας και θορυβεί απλώς για τις αρμοδιότητες του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, που για τυπικούς και γραφειοκρατικούς λόγους δεν έχουν απλώς δημοσιευτεί ακόμη.
ΥΓ: Προσπαθήστε να μην εκτίθεστε με εντυπωσιακά νούμερα, τάχα, υπερωριών. Η προβλεπόμενη από το νόμο συγκρότηση συνεργείου για ενδεχόμενη υπερωριακή απασχόληση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών ενός εκάστου υπουργείου, ΔΕΝ συνιστά και υπερωριακή απασχόληση. Είναι πρόβλεψη. Οι ώρες κατά τις οποίες υπερωριακά απασχολήθηκε κάθε εργαζόμενος, βεβαιώνονται στο τέλος κάθε μήνα με σχετική πράξη και δεν έχει σχέση με τη συγκρότηση του συνεργείου.
Τα υπόλοιπα, στη Βουλή.