Οι σταθμοί του μετρό όπως και οι συρμοί είναι ιδιοκτησία της Αττικό Μετρό, (σ.σ. που έχει πλέον απορροφηθεί από την Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ), με τη σειρά της θυγατρική του ΟΑΣΑ) και με το νόμο για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών προβλέπεται μερικές δράσεις και λειτουργίες των θυγατρικών του ΟΑΣΑ να πάνε στον Οργανισμό, για να επιτευχθούν καλύτερα αποτελέσματα και να υπάρχει διαφάνεια, είπε ο κ.Σπίρτζης, κατά την εκτενή συνέντευξη που παραχώρησε στον 105,5 Στο Κόκκινο για την ολοκλήρωση των πέντε μεγάλων οδικών αξόνων ως τις 31 Μαρτίου.
Με το σημερινό καθεστώς η ΣΤΑΣΥ λειτουργεί «ημιπαράνομα» αυτούς τους σταθμούς, νοικιάζει χώρους και εκμεταλλεύεται τη διαφήμιση σε αυτούς, όπως σημείωσε.
Ο υπουργός απέριψε τις αιτιάσεις για «πλήγμα» στη λειτουργία της ΣΤΑΣΥ από αυτή τη μεταφορά, καθώς «τα έσοδα της ΣΤΑΣΥ προέρχονται από τον ΟΑΣΑ, παίρνει επιδόματα από το κράτος, είναι θυγατρική του», όπως είπε.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί αντιδρούν, πρέπει να υπάρχει εξορθολογισμός», σχολίασε χαρακτηριστικά, «έχουμε το δικαίωμα στις κινητοποιήσεις και την απεργία, αλλά μας κρίνει ο λαός όλους, είτε είμαστε πολιτικοί είτε είμαστε συνδικαλιστές».
Στην ανακοίνωση των σωματείων της ΣΤΑΣΥ για τις απεργιακές κινητοποιήσεις υποστηρίζεται μεταξύ άλλων ότι με την νομοθετική ρύθμιση μειώνονται τα έσοδα της Εταιρείας, «απαξιώνοντάς την και ανοίγοντας το δρόμο για να πωληθεί σε ιδιώτες».΄
Σήμερα τα μέσα σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας (μετρό, ηλεκτρικός και τραμ) παραμένουν ακινητοποιημένα λόγω της 24ωρης απεργίας, ενώ το ίδιο είναι προγραμματισμένο να συμβεί την επόμενη Τετάρτη 1η Μαρτίου και την Παρασκευή 3 Μαρτίου.
Η συνέντευξη Στο Κόκκινο 105,5 και τον Στάθη Σχινά – goo.gl/Ig33cu
Δημοσιεύτηκε από Χρήστος Σπίρτζης στις Πέμπτη, 23 Φεβρουαρίου 2017